Red Carpet TRWfm

Tuesday, January 25, 2011

Azrai ganti Sathia ??








      Khabar agin bertiup kencang menyatakan bekas pengendali pasukan Kedah dan Kebangsaan,Azrai khor Abdullah bakal mengantikan B.Sathianathan selaku pengandali baru pasukan Kelantan.Perlantikan Azrai itu ekoran Jawatan Kuasa Rayuan FAM mengekalkan hukuman pengantungan 6 bulan  keatas B.Sathianathan bermula 24 Jan - 23 julai.


Sebelum ini,B.Sathianathan di khabarkan sudah meletak jawatan selaku jurulatih Kelantan apabila hukuman yang dikenakan keatasnya kekal tetapi dinafikan dalam satu tebual bersama ASTRO ARENA.


Jika benar Azrai khor dilantik sebagai pengendali baru pasukan Kelantan ia sedikit sebanyak dapat menyuntik kembali semangat pemain-pemain The Red Warriors yang telah dilanda pelbagai isu sebelum sepak mula Liga Malaysia bermula.

Setakat ini masih belum ada pengunguman rasmi dari pihak KAFA mahupun Azrai.Status B.Sathianathan yang masih belum melepaskan jawatan tersebut juga masih belum diketahui.Di fahamkan ianya akan diputuskan dalam satu mesyuarat tergempar yang dilansungkan sebentar tadi dan akan diumumkan tengahari esok di SUK Kelantan.


Megikut spekulasi,esok juga dijangka Tan Sri Anuar Musa akan mengumumkan Azrai Khor selaku pengendali baru pasukan The Red Warriors bagi mengantikan kerusi panas yang belum pun ditinggalkan B.Sathianathan secara sah.Adakah pasukan Kelantan akan memiliki dua jurulatih ataupun sebaliknya ?.Sama-sama kita nantikan pengunguman rasmi oleh Tan Sri Anuar Musa esok.









No comments:

Post a Comment